SZKOŁA PODSTAWOWA nr 2

im. Marii Dąbrowskiej

w Ostrzeszowie

Zadzwoń do nas:

627 320 649

Zasady korzystanie ze stołówki szkolnej

  • Stołówka szkolna funkcjonuje w dni nauki szkolnej.
  • Stołówka zapewnia posiłki przygotowywane przez pracowników kuchni w formie dwudaniowego obiadu.
  • Zapisy uczniów na obiady dokonuje się poprzez wypełnienie formularza drogą elektroniczną.
  • Uczniowie mogą korzystać z obiadów zapisując na dany miesiąc lub na wyznaczone dni tygodnia.
  • Korzystanie z dożywiania jest odpłatne według ustalonych stawek przez dyrektora szkoły w porozumieniu z organem prowadzącym.
  • Posiłki w stołówce wydawane są w godzinach 12.25-15.30
  • Przed okienkiem wydawania obiadów obowiązuje kolejka w jednym szeregu.
  • Każdy ma możliwość zapoznania się z jadłospisem, który wywieszony jest na tablicy informacyjnej w stołówce oraz podany jest w aplikacji.
  • Wszystkich korzystających ze stołówki obowiązują  breloki z mikrochipem.

Obsługa systemuJemWSzkole.pl – Instrukcja dla rodziców

Pierwsze logowanie

  • Na podany przez Państwa adres e-mail otrzymają Państwo wiadomość od JemWszkole.pl z danymi do pierwszego logowania w systemie tzn. login oraz tymczasowe hasło.  Loginem do Państwa konta nie jest adres email tylko fraza, którą otrzymają Państwo w wiadomości startowej (np. rodzic11589).
  • Wiadomość startowa, może trafić do sekcji SPAM w skrzynce email. Gdy ją Państwo odnajdą należy upewnić się, że zaznaczona została opcja; to nie jest SPAM (by nie mieć problemów z późniejszą komunikacją.)
  • Proszę zachować na poczcie email wiadomość startową od Jem W Szkole, aby zawsze móc ją odnaleźć.
  • Z aplikacji można korzystać za pomocą przeglądarki internetowej na smartphonie, tablecie lub komputerze z dostępem do internetu pod adresem app.jemwszkole.pl. Korzystając ze smartphon’ów zdecydowanie wygodniej obsługuje się aplikację trzymając telefon w pozycji poziomej.
  • Podczas pierwszego logowania do systemu proszę podać hasło tymczasowe, a następnie nadać nowe hasło do swojego konta w systemie.
  • Proszę zapoznać się z krótkimi video-instrukcjami w dziale “INSTRUKCJE”, by z łatwością korzystać z aplikacji Jemwszkole.pl.
  • Już mogą Państwo dokonywać zakupu posiłków dla swoich dzieci!

Dodawanie numeru chipa (brelok lub karta) do konta dziecka

  • Dziecko otrzyma w szkole breloczek z chipem i wygrawerowanym na nim 10-cio cyfrowym numerem identyfikacyjnym.
  • Po zalogowaniu się na swoje Konto w aplikacji proszę przejść do zakładki “TWOJE DANE”; tam wpisać numer identyfikacyjny chipa do wybranego dziecka – wpisując 10-cio cyfrowy numer w polu “KARTA” przy wybranym dziecku i kliknąć przycisk “ZAPISZ”.
  • Odtąd Państwa dziecko może odbierać posiłki za pomocą breloczka.

Zasady korzystania ze stołówki szkolnej przy wykorzystaniu aplikacji jemwszkole.pl

  • Proces zakupu, wydawania i rozliczania posiłków przebiega z wykorzystaniem systemu elektronicznego – aplikacja „Jem w szkole”.
  • Do wydania posiłku upoważnia brelok z jednostkowym numerem, którym identyfikuje się osobę uprawnioną przy odbiorze posiłku. Pierwszy brelok dziecko otrzymuje za darmo. 
  • Rodzic otrzymuje login i hasło do ww. aplikacji.
  • Brelok użytkowany jest przez cały okres korzystania z posiłków w stołówce szkolnej. Obowiązkiem jego posiadacza jest odpowiednie zabezpieczenie go przed utratą i zniszczeniem.
  • Utratę lub zniszczenie breloka uczeń zgłasza bezzwłocznie w sekretariacie uczniowskim a następnie rodzic za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 627 320 649, aby zapobiec wydaniu posiłku osobie nieuprawnionej. Koszt zakupu nowego breloka to kwota 5 zł.
  • W przypadku utraty lub zniszczenia breloka, Intendent po zidentyfikowaniu osoby uprawnionej, zezwala na wydanie jej posiłku wyłącznie w dniu zdarzenia. W celu dalszego korzystania z wykupionych posiłków należy zakupić nowy brelok.
  • Zamówień i opłat za posiłki dokonuje się z góry, z tygodniowym wyprzedzeniem, liczonym od dnia zakupu.
  • Poprzez aplikację „Jem w szkole” dokonuje się zamówienia posiłków, opłaca się ich koszt, zgłasza nieobecności w danym dniu na posiłku oraz składa rezygnację z korzystania ze stołówki szkolnej. Adres strony do zalogowania: https://app.jemwszkole.pl/.
  • Odpisu za niewykorzystane posiłki w danym miesiącu dokonuje się w następnym miesiącu rozliczeniowym.
  • Zgłoszenie nieobecności dziecka na posiłkach należy zgłosić przez aplikację „Jem w szkole” do godziny 8:00 w dniu nieobecności na posiłku. W takim przypadku przysługuje zwrot kosztu zakupu posiłku.
  • Zgłoszenie nieobecności dziecka po godzinie 8:00 w dniu nieobecności na posiłku nie jest liczone do odpisu za niewykorzystany posiłek.
  • Nieuzasadniona i niezgłoszona nieobecność na posiłku nie stanowi podstawy do zwrotu kosztów za niewykorzystany posiłek.
  • Szczegółowe zasady korzystania ze stołówki szkolnej reguluje odrębny dokument – „Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej”
  • W przypadku problemów technicznych z obsługą aplikacji „Jem w szkole” należy skontaktować się administratorem poprzez wiadomości LIBRUS.

Podobne Artykuły

Informacje

Nasza szkolna strona jest w trakcie przebudowy.

Część materiałów nadal dostępnia jest na starej stronie. kopia.sp2ostrzeszow.pl

Przepraszamy za utrudnienia.

 

W naszej Galerii