- Stołówka szkolna funkcjonuje w dni nauki szkolnej.
- Stołówka zapewnia posiłki przygotowywane przez pracowników kuchni w formie dwudaniowego obiadu.
- Zapisy uczniów na obiady dokonuje się poprzez wypełnienie formularza drogą elektroniczną.
- Uczniowie mogą korzystać z obiadów zapisując na dany miesiąc lub na wyznaczone dni tygodnia.
- Korzystanie z dożywiania jest odpłatne według ustalonych stawek przez dyrektora szkoły w porozumieniu z organem prowadzącym.
- Posiłki w stołówce wydawane są w godzinach 12.25-15.30
- Przed okienkiem wydawania obiadów obowiązuje kolejka w jednym szeregu.
- Każdy ma możliwość zapoznania się z jadłospisem, który wywieszony jest na tablicy informacyjnej w stołówce oraz podany jest w aplikacji.
- Wszystkich korzystających ze stołówki obowiązują breloki z mikrochipem.
Obsługa systemuJemWSzkole.pl – Instrukcja dla rodziców
Pierwsze logowanie
- Na podany przez Państwa adres e-mail otrzymają Państwo wiadomość od JemWszkole.pl z danymi do pierwszego logowania w systemie tzn. login oraz tymczasowe hasło. Loginem do Państwa konta nie jest adres email tylko fraza, którą otrzymają Państwo w wiadomości startowej (np. rodzic11589).
- Wiadomość startowa, może trafić do sekcji SPAM w skrzynce email. Gdy ją Państwo odnajdą należy upewnić się, że zaznaczona została opcja; to nie jest SPAM (by nie mieć problemów z późniejszą komunikacją.)
- Proszę zachować na poczcie email wiadomość startową od Jem W Szkole, aby zawsze móc ją odnaleźć.
- Z aplikacji można korzystać za pomocą przeglądarki internetowej na smartphonie, tablecie lub komputerze z dostępem do internetu pod adresem app.jemwszkole.pl. Korzystając ze smartphon’ów zdecydowanie wygodniej obsługuje się aplikację trzymając telefon w pozycji poziomej.
- Podczas pierwszego logowania do systemu proszę podać hasło tymczasowe, a następnie nadać nowe hasło do swojego konta w systemie.
- Proszę zapoznać się z krótkimi video-instrukcjami w dziale “INSTRUKCJE”, by z łatwością korzystać z aplikacji Jemwszkole.pl.
- Już mogą Państwo dokonywać zakupu posiłków dla swoich dzieci!
Dodawanie numeru chipa (brelok lub karta) do konta dziecka
- Dziecko otrzyma w szkole breloczek z chipem i wygrawerowanym na nim 10-cio cyfrowym numerem identyfikacyjnym.
- Po zalogowaniu się na swoje Konto w aplikacji proszę przejść do zakładki “TWOJE DANE”; tam wpisać numer identyfikacyjny chipa do wybranego dziecka – wpisując 10-cio cyfrowy numer w polu “KARTA” przy wybranym dziecku i kliknąć przycisk “ZAPISZ”.
- Odtąd Państwa dziecko może odbierać posiłki za pomocą breloczka.
Zasady korzystania ze stołówki szkolnej przy wykorzystaniu aplikacji jemwszkole.pl
- Proces zakupu, wydawania i rozliczania posiłków przebiega z wykorzystaniem systemu elektronicznego – aplikacja „Jem w szkole”.
- Do wydania posiłku upoważnia brelok z jednostkowym numerem, którym identyfikuje się osobę uprawnioną przy odbiorze posiłku. Pierwszy brelok dziecko otrzymuje za darmo.
- Rodzic otrzymuje login i hasło do ww. aplikacji.
- Brelok użytkowany jest przez cały okres korzystania z posiłków w stołówce szkolnej. Obowiązkiem jego posiadacza jest odpowiednie zabezpieczenie go przed utratą i zniszczeniem.
- Utratę lub zniszczenie breloka uczeń zgłasza bezzwłocznie w sekretariacie uczniowskim a następnie rodzic za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 627 320 649, aby zapobiec wydaniu posiłku osobie nieuprawnionej. Koszt zakupu nowego breloka to kwota 5 zł. - W przypadku utraty lub zniszczenia breloka, Intendent po zidentyfikowaniu osoby uprawnionej, zezwala na wydanie jej posiłku wyłącznie w dniu zdarzenia. W celu dalszego korzystania z wykupionych posiłków należy zakupić nowy brelok.
- Zamówień i opłat za posiłki dokonuje się z góry, z tygodniowym wyprzedzeniem, liczonym od dnia zakupu.
- Poprzez aplikację „Jem w szkole” dokonuje się zamówienia posiłków, opłaca się ich koszt, zgłasza nieobecności w danym dniu na posiłku oraz składa rezygnację z korzystania ze stołówki szkolnej. Adres strony do zalogowania: https://app.jemwszkole.pl/.
- Odpisu za niewykorzystane posiłki w danym miesiącu dokonuje się w następnym miesiącu rozliczeniowym.
- Zgłoszenie nieobecności dziecka na posiłkach należy zgłosić przez aplikację „Jem w szkole” do godziny 8:00 w dniu nieobecności na posiłku. W takim przypadku przysługuje zwrot kosztu zakupu posiłku.
- Zgłoszenie nieobecności dziecka po godzinie 8:00 w dniu nieobecności na posiłku nie jest liczone do odpisu za niewykorzystany posiłek.
- Nieuzasadniona i niezgłoszona nieobecność na posiłku nie stanowi podstawy do zwrotu kosztów za niewykorzystany posiłek.
- Szczegółowe zasady korzystania ze stołówki szkolnej reguluje odrębny dokument – „Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej”
- W przypadku problemów technicznych z obsługą aplikacji „Jem w szkole” należy skontaktować się administratorem poprzez wiadomości LIBRUS.